Hotel Euvea in Neuerburg

Hotel-Euvea-in-Neuerburg-stichting-heinz

Op slechts 140 kilometer van Maastricht, net over de grens, bevindt zich Neuerburg, een prachtige vakantiebestemming in de Duitse Eifel. Dit gebied staat bekend om zijn weelderige groene bossen, diepe valleien, vulkaankegels en schilderachtige kratermeren. Overal in dit landschap ontdekt u burchten, kastelen, kerken, kunstschatten en sfeervolle dorpen met karakteristieke vakwerkhuizen, die getuigen van een rijk verleden.

Het hotel biedt diverse faciliteiten, waaronder een restaurant, bar, sauna, solarium en verschillende recreatieruimtes waar gasten zich kunnen vermaken met leuke spelletjes en creatieve activiteiten. De ruime kamers zijn uitgerust met een televisie, telefoon, twee aparte bedden, een zithoek, internettoegang en een eigen badkamer met douche en toilet.

Tijdens de reis worden er boeiende excursies georganiseerd, waaronder een rondrit door het prachtige Eifelgebied met zijn schilderachtige dorpjes. Ook staan bezoeken aan Metlach, Trier, Luxemburg en een ontspannende boottocht over de Moezel van Traben-Trabach naar Bernkastel-Kues op het programma.

Informatie:

• Inclusief transfer vanaf de opstapplaats in Maastricht naar Neuerburg en terug, in een luxe bus met rolstoellift en kofferservice.
  • U verblijft 7 nachten in een volledig aangepaste een- of tweepersoonskamer, voorzien van een oproepsysteem, telefoon en televisie.
  • De badkamer is drempelloos en beschikt over aangepaste faciliteiten zoals een toilet en douche.
  • Deskundige (medische) verpleegkundige begeleiding staat tot uw dienst.
  • Geniet van volpension met buffetmaaltijden.
  • Er worden gevarieerde excursies aangeboden in een luxe bus met rolstoellift. Het exacte programma is onder voorbehoud en kan wijzigen.
  • 's Avonds zijn er diverse amusementsprogramma's om van te genieten.
  • De reis wordt afgesloten met een feestelijk afscheidsdiner.

Deze reis beschikt over een touringcar met rolstoellift en is geschikt voor gasten met beperkte mobiliteit.