Michelle Landewee - Bestuurslid

Michelle Landewe

Michelle Landewee - Bestuurslid

Graag stel ik mezelf aan jullie voor; ik ben Michelle Landewee, 21 jaar oud, en momenteel werkzaam in het Godshuis RCG in Roermond, waar ik met veel plezier werk. In 2020 ben ik afgestudeerd als verzorgende-IG en momenteel volg ik de verkorte opleiding tot verpleegkundige. Mijn passie ligt volledig in de zorgsector.

Mijn betrokkenheid bij de stichting begon toen Heinz een presentatie gaf over de organisatie op onze school, de Gilde Opleiding in Venlo. Na mijn eerste prachtige reis naar Tenerife ben ik nog tweemaal meegegaan naar Someren. De warme, gezellige sfeer en het knusse gevoel maken Someren voor mij en mijn gasten de perfecte vakantiebestemming. Voor 2021 kijk ik er enorm naar uit om samen met de gasten andere vakantiebestemmingen te verkennen.

Wat ik zo bijzonder vind aan de stichting is de sterke band die ontstaat tussen vrijwilligers en gasten. Ik geniet ervan dat ik hier de tijd kan nemen voor de gasten, even helemaal ontspannen en samenzijn. Bij elke reis word ik omringd door bijzondere, warme mensen met hun eigen verhalen, en dat is waarom ik dit werk zo graag doe. Elke reis is speciaal, en dat komt voornamelijk door de lieve gasten en ons geweldige team van vrijwilligers, stagiaires, en natuurlijk de reisleider!

Het is een grote eer voor mij om deel uit te maken van het bestuur van de stichting. We vormen een geweldig team met dezelfde visie: iedereen heeft recht op vakantie! Ik sta volledig achter deze visie en zal keer op keer mijn best doen om me in te zetten voor de stichting.

Ik hoop van harte dat we u ook mogen verwelkomen op een van onze reizen.

Met vriendelijke groet, Michelle Landewee