Ton Notermans - Secretaris en Privacy Professional

Ton Notermans Bestuurslid

Ton Notermans - Secretaris en Privacy Professional

Mijn naam is Ton Notermans, geboren in Heerlen in 1956 en getrouwd met Marielle. Samen hebben we het genoegen van twee kinderen en vijf kleinkinderen. Gedurende mijn loopbaan als technisch bedrijfskundige en privacyprofessional heb ik tussen 1979 en 2022 mijn deskundigheid ingezet bij gerenommeerde organisaties zoals Philips, DSM, KPN, Xillion, en Stepco. Mijn vakgebieden waren gericht op ICT en productontwikkeling, waarbij ik een breed scala aan situaties en uitdagingen binnen de informatietechnologie heb doorgrond.

Naast mijn professionele leven ben ik betrokken bij meerdere stichtingen. Een van mijn grote passies is het bespelen van kerkorgels, waarbij ik als organist verbonden ben aan diverse kerken. Fotografie en ICT zijn tevens terreinen waar mijn interesse diepgeworteld ligt. Jaarlijks organiseer ik samen met medestanders diverse orgelconcerten.

Mijn betrokkenheid bij Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen begon met een ICT-opdracht, waarna Heinz mij vroeg om toe te treden tot het bestuur van de stichting. Binnen deze organisatie vervul ik de rol van secretaris en draag ik de verantwoordelijkheid voor privacygerelateerde aangelegenheden. Daarnaast sta ik klaar om mijn bijdrage te leveren waar dat nodig is.

Op een gegeven moment heb ik als vrijwilliger deelgenomen aan een van de reizen, wat mijn enthousiasme voor de stichting verder heeft aangewakkerd. Vooral het vermogen om onze gasten de aandacht te geven die ze verdienen, spreekt mij zeer aan. Ondanks de vermoeidheid na zo'n reis, keer ik terug met een schat aan positieve energie.

Samen met Heinz en Yvonne nemen we de dagelijkse organisatorische taken voor onze reizen op ons. Dit varieert van het zoeken naar nieuwe accommodaties tot het analyseren van formulieren en processen. Tevens dragen we bij aan het ontwerp van kerstkaarten en zorgen we voor technische ondersteuning op het gebied van ICT.

Mijn ambitie is om zorgbehoevende gasten nog vele jaren prachtige vakanties te bezorgen en flexibel in te springen binnen de organisatie waar dat vereist is.

Ik kijk er met oprechte interesse naar uit om u persoonlijk te ontmoeten tijdens een van onze reizen.

Met vriendelijke groet, Ton Notermans