Een donatie doen aan Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen

Samen houden wij de reizen betaalbaar

Bij Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen koesteren we de wens om het verblijf en de medische verzorging van onze gasten tijdens onze reizen zo betaalbaar mogelijk te houden. Dit streven is enkel mogelijk dankzij de genereuze ondersteuning van mensen zoals u. Uw schenking is in de meeste gevallen volledig aftrekbaar van de belasting aangezien wij in het bezit zijn  van een ANBI-Status Als u overweegt een schenking te doen aan onze stichting, zijn er verschillende manieren waarop u dit kunt doen:

1. Directe Schenking U kunt een directe schenking doen door een bedrag over te maken naar ons rekeningnummer NL70 RABO 0327 7219 28, ten name van Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen. Elke bijdrage, ongeacht de omvang, draagt bij aan onze missie om bijzondere reisherinneringen mogelijk te maken.

2. Periodiek Schenken Een andere mogelijkheid is om periodiek te schenken . Uw vrijgevigheid is van onschatbare waarde en draagt direct bij aan het vervullen van reisdromen. Deze schenking kunt u aftrekken van uw inkomstenbelasting.

3. Uw Testament Indien u onze stichting wilt opnemen in uw testament, draagt u bij aan de voortzetting van onze missie om reizen toegankelijk te maken voor iedereen. Het opnemen van Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen naast uw dierbaren is een prachtig gebaar van betrokkenheid.

We zijn uitermate dankbaar voor uw overweging om bij te dragen aan onze inspanningen om bijzondere reisherinneringen te creëren voor mensen die dit het meest verdienen. Samen maken we onvergetelijke reizen mogelijk.

Hartelijk dank voor uw steun aan Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen.

Anbi Stichting Heinz Bijzondere vakantiereizen officieel keurmerk