Riviercruise - Prins Willem Alexander Schip

Wij organiseren dit jaar een riviercruise over de Rijn in Duitsland en bieden u een prachtige vakantiereis op een schip aan dat speciaal is ingericht voor gasten die hulpbehoevend zijn, in een rolstoel zitten of gebruik maken van een rollator. Samen met familie en vrienden kan er aan boord genoten worden van een ontspannen vakantie op het water. Laat u zich meevoeren over de Rijn en ontdek hoe mooi Duitsland vanaf het water kan zijn. Geniet van alle comfort dat het aangepaste vakantieschip u biedt, o.a. van het uitzicht op de bergen of u brengt een bezoek aan de vele passagiersplaatsen. U kunt verzekerd zijn van een heerlijke vaarvakantie.

Aan boord

U verblijft in een tweepersoonshut met hoog/laagbed, oproepsysteem, wastafel, tv en WiFi. Een restaurant, salon met bar en tv. Met de lift kunt u naar alle dekken o.a. het overdekt terras en de serre boven op het schip. U verblijft op All-Inclusive basis: ontbijt, lunch, diner, koffie, thee en Hollandse gedistilleerde drankjes met of zonder alcohol zijn bij de prijs inbegrepen.

Activiteiten

Gedurende de tijd dat u op het schip verblijft, zijn er verschillende plaatsen waar wij zullen aanmeren om te passagieren o.a. Koningswinter, Boppard, Mainz, Koblenz, Keulen en Düsseldorf. Verder worden er verschillende avondprogramma’s georganiseerd o.a. muzikale avonden, bingo en spellenavonden of gezellig samenzijn. Als het niet mogelijk is om zelfstandig met vakantie te gaan, door gezondheidsproblemen, ouderdom, alleenstaand of andere beperkingen, dan biedt deze reis uitkomst. Hier krijgt iedere gast de verzorging, hulp en aandacht die zij/hij wenst en nodig heeft. Onze vrijwilligers kunnen u met de ADL en/of Medische verzorging helpen. Heeft u een rollator, duwrolstoel of een elektrische rolstoel dan kunt u deze meenemen.

Inclusief

•  In en ontschepen in Wageningen
•  Kofferservice aan boord
•  7 overnachtingen in een volledig aangepaste 2-persoonshut met WiFi TV en oproepsysteem
•  Verzorging op All-Inclusive basis inclusief drankjes
•   Professionele zorg vrijwilligers en stagiaires
•  Diverse excursies
•  Muzikale avondprogramma’s
•  Bingo

Wij bieden deze 8-daagse cruise aan voor € 1.595,00 per persoon.