Seehotel Rheinsberg

Seehotel-Rheinsberg-Stichting-Heinz-Reizen-Thumb

Laat u betoveren door Rheinsberg, gelegen in de Duitse deelstaat Brandenburg, en ontdek het schitterende natuurpark Stechlin-Ruppinerland, dat als het paradijs in het noorden van Brandenburg wordt beschouwd. Het staat niet voor niets bekend als de parel van dit vakantiegebied. In dit 4-sterrenhotel worden uw complete vakantiebehoefte werkelijkheid, met alles wat u maar kunt wensen. Luxe, comfort en een warm welkom vormen de essentie van dit volledig rolstoelvriendelijke hotel.

Binnen de  muren van dit prachtige hotel wacht een royaal restaurant met gereserveerde zitplaatsen op u. Hier kunt u genieten van Heerlijk eten, met een uitgebreid ontbijt, lunch en klassiek dinerbuffet. De ruime slaapkamers zijn uitgerust met hoog-laagbedden, een televisie, Wi-Fi, een aangepaste badkamer en een balkon. Verder beschikt het hotel over een aangepast verwarmd binnenzwembad, een sauna, een sporthal, een kegelbaan en een fitnessruimte voor het plezier en gebruik van onze gasten.

Met onze luxe aangepaste bus maken we een dagtocht naar het bruisende Berlijn, waar we de bezienswaardigheden van deze stad verkennen. U krijgt ook de kans om de befaamde Kurfürstendamm te ontdekken. Bovendien staat er een toeristische ontdekkingstocht door Brandenburg op het programma en maken we een romantische boottocht over de serene meren van de Grienericksee.

Informatie:

• Inclusief transfer vanaf de opstapplaats in Maastricht naar Rheinsberg en terug, in een luxe bus met rolstoellift.
  • Kofferservice voor uw gemak.
  • U verblijft 7 nachten in een volledig aangepaste een- of tweepersoonskamer, voorzien van televisie, telefoon, Wi-Fi en een oproepsysteem.
  • De badkamer is drempelloos en voorzien van aangepaste faciliteiten, zoals een toilet en douche.
  • Deskundige (medische) verpleegkundige begeleiding staat tot uw dienst.
  • Geniet van halfpension, inclusief ontbijt en diner.
  • Het hotel biedt een overdekt zwembad, sauna, stoombad, fitnessruimte en sporthal voor uw plezier.
  • Avondprogramma's zorgen voor extra vermaak.
  • Diverse excursies en entreegelden zijn inbegrepen.
  • De reis wordt afgesloten met een sfeervol afscheidsdiner.

Deze reis beschikt over een touringcar met rolstoellift en is geschikt voor gasten met beperkte mobiliteit.